Japp igår började jag titta på en serie som gick på kanal 11, den heter the originals. Den bygger på en karaktär som varit med i the vampyrers dagbok serien alltså. Man kan titta på denna serie utan att ha sett den andra, gillar man vampyrer, action och ahh lite halvsnygga grabbar och tjejer är kanske detta en serie för dig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar