söndag 23 februari 2014
Runner Runner
Shameless
Måste igen tipsa om denna serien som ja tittar på den är så ur flippad, knäpp, rolig, känslosam och bara sååååå bra att den är värd att titta på. Den handlar om en dysfunktionell familj där mamman är drogberoende och har olika psykiska problem, pappan är alkis, de lever totalt kaos större delen av tiden, man vet att dessa familjen faktiskt kan finnas men de gör den ändå så bra att man inte grinar igenom den ahh den är bra i alla fall.
2guns
Ja förra helgen såg vi denna rullen. Vi ville ha en man absolut inte behövde tänka och se... Den va lite sådär, klart de va bra skådisar och lite lurig inemellan men ändå inte wow men absolut värd tiden. Ha ha... nu va ja flummig. Den handlar om en polis och en militär som jobbar undercover med varandra utan att veta att den andre är den den är, de rånar en bank och sen ahhh... titta får ni se
söndag 9 februari 2014
Metallica
Förra helgen såg vi denna filmen, vill inte påstå att det är en spelfilm men absolut en bra musikfilm, gillar man Metallica ska man absolut se den!
Flygplan
Igår titta vi på filmen flygplan men den gick inte riktigt hem hos mina små, de e ingen fan av filmen bilar heller och denna påminde ju en hel del av den. Är samma som gjort dem om ja inte minns fel, den va mysig så men som sagt ingen höjdare här.
Lego Batman
Japp här hemma är lego batman filmen en favvo hos Sixten har sett den alldeles för många gånger nu men rätt okej... om man gillar lego och batman ha ha....
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





