söndag 23 februari 2014

Runner Runner


I helgen såg vi denna filmen, den handlar om ett spelbolag som startats via internet, där en kille upptäcker att de fuskas och sedan söker kontakt med den som äger bolaget och sedan dras in i massa oväntade saker. Den va mer än okej, inte det bästa jag sätt men fängslande, och skådisarna spelade ett väldigt bra jobb sen va absolut värd att se.

Shameless

Måste igen tipsa om denna serien som ja tittar på den är så ur flippad, knäpp, rolig, känslosam och bara sååååå bra att den är värd att titta på. Den handlar om en dysfunktionell familj där mamman är drogberoende och har olika psykiska problem, pappan är alkis, de lever totalt kaos större delen av tiden, man vet att dessa familjen faktiskt kan finnas men de gör den ändå så bra att man inte grinar igenom den ahh den är bra i alla fall.

2guns

Ja förra helgen såg vi denna rullen. Vi ville ha en man absolut inte behövde tänka och se... Den va lite sådär, klart de va bra skådisar och lite lurig inemellan men ändå inte wow men absolut värd tiden. Ha ha... nu va ja flummig. Den handlar om en polis och en militär som jobbar undercover med varandra utan att veta att den andre är den den är, de rånar en bank och sen ahhh... titta får ni se

söndag 9 februari 2014

Metallica

Förra helgen såg vi denna filmen, vill inte påstå att det är en spelfilm men absolut en bra musikfilm, gillar man Metallica ska man absolut se den!

Flygplan

Igår titta vi på filmen flygplan men den gick inte riktigt hem hos mina små, de e ingen fan av filmen bilar heller och denna påminde ju en hel del av den. Är samma som gjort dem om ja inte minns fel, den va mysig så men som sagt ingen höjdare här.

Lego Batman

Japp här hemma är lego batman filmen en favvo hos Sixten har sett den alldeles för många gånger nu men rätt okej... om man gillar lego och batman ha ha....