Film och Serier
onsdag 15 januari 2014
Percy Jacksson Sea of monsters
Denna såg vi i helgen, var helt okej enligt mina mått... man behövde inte tänka så mycket, men de hände en hel del och inte helt förutsägbar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar