onsdag 15 januari 2014

Percy Jacksson Sea of monsters

Denna såg vi i helgen, var helt okej enligt mina mått... man behövde inte tänka så mycket, men de hände en hel del och inte helt förutsägbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar