För ett tag sen så tittade vi på denna, den va rolig och ahh om man inte har något och göra en kväll och liksom inte riktigt orkar tänka men ändå sätta på en rulle och skratta lite då e de en rulle för dig. Den handlar om ett grabbgäng som har olika familjer och sedan försöker ha roligt ihop.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar