söndag 26 januari 2014

Red 2

Igår blev de Red 2 som film då vi hade ju kvällen innan sett ettan dock va ettan bättre, denna va periodvis seg och ahh den va inte direkt någon höjdare. Den handlar fortfarande om pensionären Bruce Willis som är från CIA men i detta avsnitt är de mer förutsättbart vad som kommer ske än den innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar