Japp ja har ju barn så ibland kommer de dyka upp lite tecknat här, i helgen ville barnen titta på denna! Det va en rolig film med udda karaktärer men helt okej för att vara tecknat skulle nog till och med se den igen... Den handlar om råttor,kloaker, onda, goda och kärlek.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar