söndag 26 januari 2014

Andra sidan häcken

Japp i helgen ville barnen se denna, har sett den förut men den är rätt rolig, den handlar om djur som vaknar upp ur vilan och inser att halva skogen är borta och att de är bostadshus där nu. Djuren ska nu hitta mat till nästa vila, den är som sagt lite rolig och barnen gilla den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar