söndag 26 januari 2014

Iron side


I fredags kväll så zappade ja in på en ny serie på svt 1. Det är en amerikansk deckare från 2013. I detta avsnitt går jakten på en hämndlysten seriemördare som slår till utanför en stökig nattklubb får Ironside syn på ett par som flyr därifrån. Flickan visar sig vara försvunnen och efterlyst sedan många år. Serien verkar bra, den är spännande och man visste inte riktigt vem som hade gjort brottet osv. den kommer ja definitivt se igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar