onsdag 15 januari 2014

Sons of anarcy

Jo men vi startar väll mitt första blogg inlägg med sons som är en bra serie, måste för min egen skull säga att den va bättre i början tycker speciellt senaste säsongen var lite uträknat men vi får se vad som sker då de säger kommer bli den sista säsongen, den som kommer. jag har alltså sätt den som snart börjar visas på tv här i Sverige. Den levererar mer eller mindre som vanligt! Serien handlar om ett motorcykel gäng i Charming.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar