Film och Serier
onsdag 15 januari 2014
R.I.P.D
Denna blev de med i helgen den va rolig, udda, konstig och ahhh. Den handlar om en polis som dör och sedan arbetar för dödas poliskår. Helt okej, mest konstig och rolig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar