söndag 26 januari 2014

Red



Igår blev det filmen red då vi tänkt titta på red 2 måste vi sett ettan först så den fick de bli. Den handlar om en pensionerad CIA agent spelad av Bruce Willis, den va helt okej bästa rollen gjorde ändå Malkovich han gör sin roll så bra. Gillar man lite gamla polisfilmer osv. så e den absolut värd att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar