Ahh igår ville vi se en film som man liksom bara ser och förhoppningsvis skrattar lite med, trots lite skratt i mellan åt va de inte någon film för mig, vissa scener va dåligt gjorda, lite tråkig ibland nja som sagt inget för mig. Men de handlar om starka tjejer som är poliser som börjar arbeta ihop, de är väldigt olika varandra och de gör de lite roligare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar