torsdag 20 mars 2014

Thor

Ahh har nu sett tvåan, dock är nästan aldrig tvåan bättre än ettan, kan till lägga att min man somna två gånger ha ha brukar inte vara något bra betyg, man vet liksom vad som kommer ske. Och nu trots ja såg den i helgen kommer jag knappt ihåg den konstigt med sånna filmer.

Arrow

Japp nu har säsong två börjat på kanal fem såg första avsnittet i tisdags, och nja jag tycker de flippat ur lite. När något är bra behöver man då göra om det? Tycker efter de programmet att de blir lite snart som superman serien som gick på sexan ett tag. Men gillar man lite utflippade serier med mycket oförklarliga mysterier och människor som blir träffad av odödliga medel och blixtrar så detta en serie för er.

Turbo

En rolig fartfyllt film om sniglar med gas.... barnen tyckte den va bra speciellt sixten som gillar fart... De fanns en del roliga inslag hade nog varit bättre på engelska.

Veronica Mars the movie

Japp om man som ja får en lite gammal tonårs känsla av Veronica Mars privatdetektiver så finns det nu en film om vad som skedde efter high school och efter allt drama, och ack så tonårsmysigt den va ha ha,.... Den är absolut värd att se alla skådisarna är mer eller mindre med och man får en tonårskänsla igen.

Chick flick helt enkelt!!

måndag 3 mars 2014

White house down

I helgen blev de denna rullen med Channing Tatum och Jamie Foxx, den av bättre än förväntan. Den handlar om en gammal militär som vill arbeta inom secret service för presidenten. Men på hans intervju dag händer de saker. Gillar man korrupta, snygga, coola och explosiva filmer är denna för er.

Frost

Äntligen enligt Felicia har vi nu sett Frost hon och jag passade på att gå på bio igår, ha lite tjej mys. Dock trodde jag den skulle vara roligare, den va bra men va väldigt romantiskt och typiskt askungen saga genre för våra tjejer att se med andra ord, dock tycker ja sånt är lite sisådär ha ha men mysigt hade vi.