måndag 3 mars 2014

Frost

Äntligen enligt Felicia har vi nu sett Frost hon och jag passade på att gå på bio igår, ha lite tjej mys. Dock trodde jag den skulle vara roligare, den va bra men va väldigt romantiskt och typiskt askungen saga genre för våra tjejer att se med andra ord, dock tycker ja sånt är lite sisådär ha ha men mysigt hade vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar