Film och Serier
torsdag 20 mars 2014
Turbo
En rolig fartfyllt film om sniglar med gas.... barnen tyckte den va bra speciellt sixten som gillar fart... De fanns en del roliga inslag hade nog varit bättre på engelska.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar