torsdag 20 mars 2014

Thor

Ahh har nu sett tvåan, dock är nästan aldrig tvåan bättre än ettan, kan till lägga att min man somna två gånger ha ha brukar inte vara något bra betyg, man vet liksom vad som kommer ske. Och nu trots ja såg den i helgen kommer jag knappt ihåg den konstigt med sånna filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar