torsdag 20 mars 2014

Arrow

Japp nu har säsong två börjat på kanal fem såg första avsnittet i tisdags, och nja jag tycker de flippat ur lite. När något är bra behöver man då göra om det? Tycker efter de programmet att de blir lite snart som superman serien som gick på sexan ett tag. Men gillar man lite utflippade serier med mycket oförklarliga mysterier och människor som blir träffad av odödliga medel och blixtrar så detta en serie för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar