I helgen såg vi denna filmen, den handlar om ett spelbolag som startats via internet, där en kille upptäcker att de fuskas och sedan söker kontakt med den som äger bolaget och sedan dras in i massa oväntade saker. Den va mer än okej, inte det bästa jag sätt men fängslande, och skådisarna spelade ett väldigt bra jobb sen va absolut värd att se.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar