söndag 23 februari 2014

2guns

Ja förra helgen såg vi denna rullen. Vi ville ha en man absolut inte behövde tänka och se... Den va lite sådär, klart de va bra skådisar och lite lurig inemellan men ändå inte wow men absolut värd tiden. Ha ha... nu va ja flummig. Den handlar om en polis och en militär som jobbar undercover med varandra utan att veta att den andre är den den är, de rånar en bank och sen ahhh... titta får ni se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar