Film och Serier
söndag 9 februari 2014
Flygplan
Igår titta vi på filmen flygplan men den gick inte riktigt hem hos mina små, de e ingen fan av filmen bilar heller och denna påminde ju en hel del av den. Är samma som gjort dem om ja inte minns fel, den va mysig så men som sagt ingen höjdare här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar